Обласні проєкти

     ОБЛАСНІ ПРОЄКТИ

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ


НАКАЗ


29.01.2021 № 06


Про обласний проєкт

«Ключові компетентності як фактор

забезпечення ефективної професійної

й міжособистісної взаємодії»


Відповідно до плану спільних заходів Управління освіти і науки обласної державної адміністрації та Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Житомирській області на 2021 рік, з метою удосконалення змісту та якості навчально-програмної документації, розробленої відповідно до стандартів професійної (професійно-технічної) освіти (далі СП(ПТ)О), заснованих на компетенціях, з конкретних робітничих професій, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти шляхом набуття в процесі навчання ключових компетентностей


НАКАЗУЮ:


1. Запровадити у 2021 році обласний проєкт «Ключові компетентності як фактор забезпечення ефективної професійної й міжособистісної взаємодії» (далі ˗ Проєкт).

2. Затвердити План реалізації Проєкту, що додається.

3. Навчально-методичному кабінету професійно-технічної освіти у Житомирській області (Васильчук В.А.):

3.1) Здійснити організаційно-методичні заходи щодо реалізації Проєкту.

3.2) Хід реалізації Проєкту висвітлювати на вебсайтах Управління освіти і науки обласної державної адміністрації та Навчально-методичного кабінету у Житомирській області.


4. Директорам закладів професійної (професійно-технічної) освіти області:

4.1) Розробити заходи щодо реалізації Проєкту на рівні закладів.

4.2) Забезпечити участь закладів в обласних заходах щодо реалізації Проєкту.


5. Контроль за виконанням наказу покласти на начальника відділу професійно-технічної та вищої освіти Осипович Н.Є.


Начальник управління Людмила КОЛЕСНИК

План освітнього проєкту

«Ключові компетентності як фактор забезпечення ефективної професійної й міжособистісної взаємодії»

Опис Проєкту:


Організація-розробник Проєкту

Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Житомирській області (НМК ПТО), директор – ВалентинаВасильчук

http://nmk-pto.inf.ua/ e-mail: nmkptozhytomyr@ukr.net

Організація-куратор Проєкту

Управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації (УОН ОДА), начальник управління – Людмила Колесник

http://osvita.zt.gov.ua/ e-mail: ztedu@ukr.net

Організації-партнери Проєкту

Підприємства-замовники робітничих кадрів Житомирської області;

Житомирське обласне об’єднання організацій роботодавців; https://www.oor.org.ua

Житомирський обласний центр зайнятостіhttps://zhy.dcz.gov.ua/

Організації-виконавці Проєкту

Заклади професійної (професійно-технічної) освіти Житомирської області;

Підприємства, установи, організації, які здійснюють діяльність з надання освітніх послуг у сфері професійної (професійно-технічної) освіти

Бенефіціари Проєкту (благоотримувачі)

Здобувачі освітніх послуг, випускники закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Керівник Проєкту

Ольга Колчик, методист Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Житомирській області e-mail: osvitazt@ukr.net

Актуальність Проєкту

Актуальність проєкту зумовлюється стрімким зростанням вимог до кваліфікованого робітника, зацікавленістю сучасних підприємців у спеціалістах, які вміють працювати з інформацією, комплексно розв’язувати проблеми, володіють творчим та критичним мисленням, знаходять оптимальні рішення, вміють висловлювати та відстоювати власну думку, комунікабельні

Мета Проєкту

Підвищення конкурентоспроможності на ринку праці випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти шляхом набуття в процесі навчання ключових компетентностей, важливих для ефективної професійної й міжособистісної взаємодії

Засоби досягнення мети Проєкту

Поетапне проведення організаційно-методичних заходів щодо реалізації проєкту. Сукупність вирішених завдань — це очікуваний результат виконання Проєкту

Завдання Проєкту


Сприяння у запровадженні моделей організації освітнього процесу закладів професійної (професійно-технічної освіти) та вибору технологій навчання, які забезпечать формування і розвиток у здобувачів освіти як професійних компетентностей, необхідних для подальшої діяльності за певною професією у відповідній галузі, так і формування професійно важливих особистісних якостей, що сприятимуть конкурентоздатності на ринку праці, перспективам кар’єрного зростання впродовж життя.

І, як наслідок, задоволення потреб випускників закладів професійної (професійно-технічної освіти) у набутті ключових компетентностей, які є важливими для ефективної професійної й міжособистісної взаємодії

Особливості Проєкту, що відрізняють його від інших видів освітньої діяльності

Орієнтованість на ціль (Проєкт спрямований на досягнення певної поставленої мети);

Визначена тривалість (Проєкт становить певну цілісність, обмежену в часі – до 10 місяців);

Певний ступінь складності (Проєкт складається із значної кількості тісно пов’язаних між собою заходів, які проводяться у визначеній послідовності)

Комплекс організаційно-методичних заходів щодо реалізації Проєкту


1. Розробка обласного освітнього проєкту «Ключові компетентності як фактор забезпечення ефективної професійної й міжособистісної взаємодії»

(НМК ПТО, січень 2021 р.);

2. Підготовка проєкту наказу УОН Житомирської ОДА про запровадження Проєкту

(НМК ПТО, УОН Житомирської ОДА, січень-лютий 2021р.);

3. Презентація Проєкту на засіданні обласної методичної секції заступників директорів ЗП(ПТ)О з навчально-виробничої та навчальної роботи (НМК ПТО, лютий 2021 р.);

4. Забезпечення ефективного упровадження методик викладання предметів теоретичної та практичної підготовок для засвоєння здобувачами професійної освіти навичок спілкування, співробітництва та розв’язання поставлених виробничих завдань (ЗП(ПТ)О, лютий-березень 2021 р.);

5. Здійснення заходів організаційно-методичного спрямування щодо реалізації стандартів П(ПТ)О з конкретних робітничих професій в частині здобуття здобувачами професійної освіти ключових компетентностей.

6. Визначити роль ключових компетентностей у професійній підготовці майбутніх робітників з конкретних робітничих професій, їх поєднання із загальнопрофесійними та професійними компетентностями (ЗП(ПТ)О, лютий-березень 2021р.);

7. Визначити методики розвитку ключових компетентностей у здобувачів освіти, які забезпечують набуття таких навичок як спілкування, співробітництво, розв’язання проблем тощо (ЗП(ПТ)О, лютий-березень 2021 р.);

8. Складання освітніх програм з конкретних робітничих професій з визначенням ключових компетентностей, робочих навчальних планів, робочих програм окремих освітніх компонентів (предметів) закладами П(ПТ)О (ЗП(ПТ)О впродовж ходу Проєкту);

9. Проведення викладачами та майстрами виробничого навчання ЗП(ПТ)О майстер-класів (на прикладі окремих уроків теоретичного та виробничого навчання) з демонстрацією методик, що дають змогу здобувачам освіти оволодіти ключовими компетентностями (ЗП(ПТ)О, березень-травень 2021р.);

10. Моніторинг реалізації Проєкту закладами П(ПТ)О (НМК ПТО, УОН Житомирської ОДА, вересень-жовтень 2021 р.);

11. Обговорення результатів моніторингу на засіданні обласної методичної секції заступників директорів ЗП(ПТ)О з навчально-виробничої та навчальної роботи, обмін досвідом та визначення кращих методик розвитку ключових компетентностей у здобувачів освіти

(НМК ПТО, ЗП(ПТ)О, вересень-листопад 2021 р.);

12. Оцінка результатів моніторингу Навчально-методичною радою при НМК ПТО у Житомирській області (НМК ПТО, жовтень-листопад 2021 р.)

Диференціація реалізації Проєкту

Робота із закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підприємствами, установами всіх форм власності і підпорядкування щодо реалізації заходів, направлених на якісне оволодіння здобувачами освіти ключових компетентностей

Вхідні умови для реалізації Проєкту

Знання нормативної та законодавчої бази з питань освіти;

Знання стандартів професійної (професійно-технічної) освіти;

Знання сучасних моделей організації професійного навчання в країнах ЄС;

Розуміння сучасних тенденцій розвитку суспільства;

Володіння методиками організації освітнього процесу у ЗП(ПТ)О;

Володіння методиками розробки навчально-плануючої та навчально-програмної документації з конкретних професій;

Вільне володіння комп’ютерною технікою

Нормативна та законодавча база

Закони України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про професійний розвиток працівників», «Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності»;

Кваліфікаційні характеристики професій, визначені ліцензіями на право надання освітніх послуг у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, виданими МОН України (випуски Довідників кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджених центральними органами виконавчої влади);

Рамкова програма ЄС щодо оновлених ключових компетентностей для навчання упродовж життя, схвалена Європейським парламентом і Радою Європейського Союзу 17 січня 2018 року;

Стандарти професійної (професійно-технічної) освіти з конкретних робітничих професій, затверджені МОН України, іншими центральними органами виконавчої влади за погодження з МОН України;

Інші нормативно-правові акти

Обладнання та програми


Комп’ютерна техніка;

Принтер;

Сканер;

Мультимедійний проектор;

Засоби мобільного зв’язку;

Засоби для зв’язку з Інтернетом;

Програми для проведення відеоконференцій;

Програми для створення мультимедійних презентацій;

Програми для дистанційного навчання та комунікацій;

Інше

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального Проєкту

10 місяців

Оцінювання результатів

Схвальна оцінка моніторингу реалізації проєкту обласною методичною секцією заступників директорів з навчально-виробничої та навчальної роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти, Навчально-методичною радою при НМК ПТО у Житомирській області


Обласний проєкт

«Інформаційно-методичний простір професійної освіти Житомирщини»


І. Вступ


Одним із пріоритетних завдань державної політики в галузі освіти є забезпечення якості освітніх послуг, які гарантують комплексний розвиток необхідних компетентностей сучасного випускника. Україна потребує висококваліфікованих компетентних робітників. Сьогодні забезпечення професійної підготовки кадрів вимагає модернізації освітнього процесу. В цьому контексті саме роль педагогічного працівника закладу П(ПТ)О передбачає створення якісного освітнього вебконтенту для оволодіння уміннями та вдосконалення навичок роботи в інформаційному середовищі.


ІІ. Мета та основні завдання


Метою обласного проєкту «Інформаційно-методичний простір професійної освіти Житомирщини» (далі – Проєкт) є визначення невідкладних і перспективних заходів щодо реалізації основних напрямів:

  • оновлення змісту професійної (професійно-технічної) освіти з урахуванням мінливості зовнішніх умов та сучасних потреб освітнього процесу, запитів регіонального ринку праці;

  • підвищення рівня якості освітньої діяльності закладів П(ПТ)О області у сферівикористання технологій дистанційного навчання та ефективної системи управління дистанційним (змішаним) навчанням;

  • розвиток необхідних компетентностей педагогічних працівників для реалізації мети;

  • забезпечення економічних і соціальних гарантій професійної самореалізації педагогічних працівників, рівного доступу учасників освітнього процесу до якісних навчально-методичних матеріалів незалежно від місця їх проживання та форми навчання.

Шляхи вирішення поставлених завдань:

  • створення умов для реалізації та самореалізації особистості кожного педагогічного працівника у закладах П(ПТ)О області та самоосвітньої діяльності, підвищення їх культурного, освітнього і професійного рівнів;

  • організація роботи обласних творчих груп із розроблення електронних освітніх ресурсів з професій, навчальних предметів (інтегрованих курсів), їх комплексно-методичного забезпечення, ефективного функціонування системи управління навчанням у дистанційному та змішаному форматах;

  • залучення до формування освітнього вебпростору ЗП(ПТ)О членів Творчої педагогічної лабораторії при НМК ПТО у Житомирській області;

  • вивчення та поширення перспективного досвіду з питань функціонування сучасного освітнього вебпростору закладів П(ПТ)О;

  • поліпшення напряму з проходження підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів П(ПТ)О області з питань організації дистанційного та змішаного навчання.

Проєкт розрахований на 2021-2022 роки з урахуванням переходу закладів П(ПТ)О на оновлений зміст навчання та передбачає такі напрямки:

  • формування творчих груп зі створення електронних освітніх ресурсів з професій, навчальних предметів (інтегрованих курсів), їх комплексно-методичного забезпечення та забезпечення ефективного функціонування системи управління навчанням у

    • удистанційному та змішаному форматах;

    • створення якісного освітнього вебсередовища ЗП(ПТ)О для забезпечення необхідних умов навчання у дистанційному (змішаному) форматах;

    • створення інформаційно-методичного простору ЗП(ПТ)О області.



    ІІІ. Очікувані результати виконання Проєкту


    Виконання основних завдань і заходів Проєкту забезпечить:

    • оновлення змісту професійної (професійно-технічної) освіти з урахуванням мінливості зовнішніх умов та сучасних потреб освітнього процесу, запитів регіонального ринку праці;

    • підвищення рівня якості освітньої діяльності закладів П(ПТ)О області, в тому числі за рахунок модернізації матеріально-технічної бази закладів П(ПТ)О області, упровадження нових форм та методів організації освітнього процесу, функціональних електронних освітніх ресурсів з професій, навчальних предметів (інтегрованих курсів) та ефективної системи управління дистанційним (змішаним) навчанням;

    • підвищення престижу закладів П(ПТ)О області, педагога ЗП(ПТ)О у суспільстві за рахунок розвитку інформаційно-методичного вебпростору ЗП(ПТ)О;

    • підвищення фахового та професійного рівня педагогічних працівників ЗП(ПТ)О області;

    • активізацію самоосвітньої діяльності керівних та педагогічних працівників закладів П(ПТ)О області;

    • задоволення потреб в освітніх послугах вразливих верств населення.



    ІV. Управління Проєктом та контроль за його виконанням


    Організацію виконання Проєкту координує Управління освіти і науки облдержадміністрації.

    Навчально-методичний кабінет ПТО у Житомирській області, заклади П(ПТ)О області, що визначені відповідальними виконавцями Проєкту, вживають заходів щодо його реалізації, інформацію про хід реалізації заходів висвітлюють на вебсайтах.

    Внесення змін та доповнень до Проєкту здійснюється наказом Управління освіти і науки облдержадміністрації за поданням НМК ПТО у Житомирській області.

  • ЗАХОДИ

    щодо реалізації обласного проєкту

    «Інформаційно-методичний простір професійної освіти Житомирщини»


    № з/п

    Заходи

    Термін виконання

    Відповідальні

    1

    Забезпечити висвітлення основних завдань та заходів обласного проєкту «Інформаційно-методичний простір професійної освіти Житомирщини»

    січень

    2021

    НМК ПТО




    2

    Провести навчально-практичний онлайн семінар в рамках роботи Творчої педагогічної лабораторії при НМК ПТО для:

    • заступників директорів з навчально-виробничої та навчальної роботи, методистів ЗП(ПТ)О;

    • керівників обласних методичних секцій, голів фахових та предметних методкомісій закладів

    лютий

    2021


    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    3

    Створити та забезпечити роботу творчих груп з розроблення електронних освітніх ресурсів з професій, навчальних предметів (інтегрованих курсів), ефективне функціонування системи управління дистанційним (змішаним) навчанням

    лютий – березень

    2021


    УОН,

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О


    4

    Продовжити практику навчання педпрацівників щодо створення курсів дистанційного навчання з допомогою платформи MOODLE

    впродовж року

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О,

    зацікавлені педпрацівники

    5

    Забезпечити проходження підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів П(ПТ)О області щодо питань організації освітнього процесу у форматах дистанційного та змішаного навчання

    2021-2022 роки

    УОН,

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    6

    Активізувати самоосвітню діяльність педагогічних працівників закладів П(ПТ)О області з упровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання

    постійно

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    7

    Залучити членів Творчої педагогічної лабораторії при НМК ПТО у Житомирській області до реалізації Проєкту

    за окремим графіком

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    8

    Забезпечити організаційно-методичний супровід діяльності закладів П(ПТ)О з питань створення та функціонування інформаційно-методичного простору

    постійно

    НМК ПТО

    9

    Організація та проведення обласних вебінарів з питань забезпечення освітнього процесу в закладах П(ПТ)О області у дистанційному та змішаному форматах

    за окремим графіком

    УОН,

    НМК ПТО

    10

    Організаційно-методичний супровід участі педагогічних працівників закладів П(ПТ)О в обласних та всеукраїнських конкурсах, вебінарах, інтернет-конференціях із зазначеного напряму

    постійно

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    11

    Зміцнення та оновлення ліцензійного комп’ютерного і програмного забезпечення освітнього процесу

    постійно



    керівники

    ЗП(ПТ)О

    12

    Забезпечення функціонування сайтів та модернізації освітнього вебсередовища з даного напряму

    постійно

    ЗП(ПТ)О

    13

    Моніторинг сайтів та навчального вебсередовища закладів П(ПТ)О області із зазначеного напряму

    постійно

    НМК ПТО

    14

    Проведення обласного конкурсу на кращий електронний освітній ресурс з професій, навчальних предметів (інтегрованих курсів)

    грудень

    2021

    УОН,

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    15

    Створення депозитарію курсів дистанційного навчання

    грудень

    2021

    НМК ПТО

    16

    Проведення обласного конкурсу на кращу систему управління освітнім процесом у дистанційному форматі

    грудень

    2022


    УОН,

    НМК ПТО, ЗП(ПТ)О

    17

    Узагальнення та поширення кращих практик використання систем управління освітнім процесом у форматі дистанційного навчання

    грудень

    2022

    НМК ПТО,

    ЗП(ПТ)О

    18

    Запровадити єдиний інформаційно-методичний ресурс П(ПТ)О області

    грудень

    2022

    УОН,

    НМК ПТО, ЗП(ПТ)О


Обласний проєкт

«Математика сьогодення у закладі П(ПТ)О: процес взаємного збагачення змісту та практичного спрямування загальної середньої і професійної освіти»


l. Вступ

Застосування математики в усіх галузях науки, народного господарства необмежене. Без знання математики не можна уявити розвитку людства.

Математика відіграє важливу роль в природничих, інженерно-технічних і гуманітарних дослідженнях. Вона розвиває розумові здібності, пропонує чіткі моделі для вивчення навколишньої дійсності.

Ця дисципліна покращує можливості абстрактного мислення, здатність концентруватися, тренує пам'ять і підсилює швидкість мислення, вчить грамотно і чітко формулювати думки, робити вірні логічні висновки.

Без сучасної математики з її розвиненим логічним і обчислювальним апаратом неможливий прогрес в різних областях людської діяльності.

Забезпечити прогрес може лише та людина, яка здатна ефективно оволодівати знаннями і застосовувати їх на практиці.

Саме цього вимагає сучасний етап розвитку суспільства, інтеграція України до Європейського простору, ринкової економіки, що характеризується стрімким зростанням обсягу наукової інформації і високоінтелектуальними технологіями виробництва.

Нові виклики потребують від закладу освіти значних змін у підготовці здобувачів до життя.

У 2018 році Україна вперше взяла повноцінну участь у дослідженні Міжнародної програми з оцінювання освітніх досягнень учнів. Українські підлітки у віці 15 років, які брали участь у PISA, під час дослідження навчались у старших класах різних закладів загальної середньої освіти, а також у професійних (професійно-технічних) закладах освіти.

За даними дослідження 36% українських здобувачів освіти не досягають базового рівня знань з математики, мають проблеми із завданнями, де потрібно використовувати прості стратегії розв'язування, процентні співвідношення, оперувати дробами й десятковими числами.

Проблема з математичною грамотністю викликала необхідність на законодавчому рівні привернути увагу суспільства до ролі математики у житті людини.

Завдання і заходи щодо поліпшення навчання математики здобувачів освіти визначені Указом Президента України від 30 січня 2020 року №31/2020 "Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.06.2020 №630-р «Про затвердження плану заходів щодо проведення Року математичної освіти в Україні у 2020/2021 навчальному році».

Даними документами передбачено упровадження в освітній процес сучасних практично-орієнтованих засад, підвищення якості навчально-методичних засобів навчання.

Формування у здобувачів освіти належного рівня математичної грамотності – завдання соціально-значуще і актуальне. Розвиток вміння майбутнього кваліфікованого робітника застосовувати математику в життєвому контексті у великій мірі залежить від того, як на заняттях у закладі освіти його забезпечать досвідом використання


План заходів

щодо реалізації обласного проєкту

«Математика сьогодення у закладі П(ПТ)О: процес взаємного збагачення змісту та практичного спрямування загальної середньої і професійної освіти»

№ з/п

Найменування заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Очікувані результати

1

Забезпечення проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед батьків, здобувачів освіти щодо важливості вивчення математики

ЗП(ПТ)О

впродовж 2021р.

Батьки, здобувачі отримують додаткову інформацію стосовно математичної компетентності та її ролі у житті

2

Створення освітніх майданчиків для популяризації математики на базі бібліотек закладів П(ПТ)О

ЗП(ПТ)О

січень-лютий 2021р.






Здобувачі залучені до різних видів активності щодо популяризації математики

3

Проведення просвітницької роботи щодо популяризації професій, для оволодіння якими необхідна математична освіта

ЗП(ПТ)О

впродовж

2021р.

Здобувачі отримують інформацію про застосування математики у різних сферах професійної діяльності.

Здобувачі професійно орієнтовані

4

Осучаснення навчально-методичного забезпечення викладання математики

ЗП(ПТ)О

впродовж

2021р.

Педагоги поповнять свій ресурсно-методичний багаж для удосконалення викладання математики

5

Організація обласного майстер-класу викладача-методиста: «Створення мотиваційного компоненту для успішного оволодіння математичною освітою»

НМК ПТО,

ЗП(ПТ)О

квітень 2021р.

Педагоги оволодіють практичним інструментарієм навчання здобувачів

6

Проведення семінару-практикуму для викладачів математики «Розвиток пізнавального інтересу, інтелектуального та творчого потенціалу особистості у процесі вивчення математики»

НМК ПТО

жовтень 2021р.

Викладачі математики опанують діяльнісний підхід до формування математичних компетентностей здобувачів

7

Створення групи викладачів математики у Facebook для спілкування та обміну новинами педагогічної діяльності

Керівник обласної методичної секції викладачів математики, фізики і астрономії

січень 2021р.

Викладачі математики обмінюються думками з питань організації освітнього процесу, діляться власними перспективними напрацюваннями

8

Проведення моніторингового дослідження: «Педагогічна діяльність викладачів математики: напрями і перспективи професійного зростання»

НМК ПТО,

ЗП(ПТ)О

жовтень-грудень 2021р.

Систематизація та узагальнення перспективних

навчально-методичних напрацювань викладачів математики. Рекомендації по удосконаленню навчання здобувачів

9

Проведення тематичних декад, тижнів, днів математики, виставок, математичних квестів, онлайн-вікторин, конкурсів, олімпіад з математики, спрямованих на розв’язання математичних задач із пошуком нестандартних підходів; заходів, спрямованих на розвиток підприємницької та фінансової грамотності майбутніх кваліфікованих робітників.

ЗП(ПТ)О

впродовж

2021 р.

Розширення уявлення здобувачів про застосування математики в різних сферах діяльності, розвиток математичної компетентності у позаурочній діяльності, підвищення іміджу математичної освіти

10

Створення сторінки на вебсайті закладу П(ПТ)О «Рубрика повідомлень»

ЗП(ПТ)О

лютий 2021р.

Презентація різних підходів і практик у навчанні математики,нових джерел для мотивації вивченняматематики

11

Проведення відеоконференцій з актуальних питань поліпшення математичної освіти здобувачів на платформах ZoomGoogle  Meet

НМК ПТО,

ДНЗ «ЖВПТУ», «ЦСО м. Житомира»,

ЖППЛ

лютий-березень 2021р.

Усвідомлення педагогами освітнього потенціалу сучасних засобів для формування математичних

компетентностей здобувачів та набуття викладачами практичних умінь застосування сучасних методів організації освітнього процесу

12

Проведення вебінарів:

- «Реалізація практичної спрямованості в процесі навчання математики, формування навичок застосування математики»,

- «Наскрізні лінії як засіб інтеграції ключових і загальнопредметних математичних компетентостей»

- «Особливості підготовки здобувачів до ДПА у формі ЗНО з математики у 2021році»


НМК ПТО







НМК ПТО





НМК ПТО

березень 2021р.






жовтень 2021р.




березень 2021р.

Застосування математичних інструментів, спрямованих на розвиток математичної компетентності здобувачів, розв’язування задач різного рівня складності






Надання практичних рекомендацій з питань підготовки здобувачів до обовязкової ДПА з математики у формі ЗНО - 2021

13

  1. Проведення круглого столу «Як подолати перешкоди на шляху математичної освіти?»



НМК ПТО,

ЗП(ПТ)О

вересень 2021р.

Підготовка пропозицій та плану скоордино-

ваних дій на новий навчальний рік

14

Проведення форуму-презентації педагогічних досягнень викладачів математики, які атестуються у 2021р.

НМК ПТО

березень 2021р.

Пропагування методичних новинок щодо організації освітнього процесу та ефективних засобів навчання математики, оновлення навчально-методичного забезпечення предмета

15



Організація роботи

локальних консульт-пунктів для викладачів математики на базі Житомирського професійного політехнічного ліцею та ДНЗ «Житомирське вище професійне технологічне училище»

НМК ПТО, ЖППЛ,

ДНЗ «ЖВПТУ»

впродовж 2021р.

Надання допомоги викладачам в освоєнні новітніми інструментами вивчення математики

16

Проведення конкурсу освітніх проєктів серед здобувачів «Математика у моєму житті»

ЗП(ПТ)О

впродовж 2021р.


Підвищення рівня математичної грамотності, ерудованості, загальної культури здобувачів

17

Проведення тижня педагогічної майстерності викладача математики

НМК ПТО, ЗП(ПТ)О

квітень 2021р.

Підвищення методичного рівня викладача

18

Проведення конкурсу на кращий дистанційний курс з предмета «Математика» серед викладачів ЗП(ПТ)О

НМК ПТО,

ЗП(ПТ)О

листопад-грудень 2021р.

Підвищення методичного рівня викладача, осучаснення навчально-методичного забезпечення предмета «Математика».

Коментарі